середу, 10 липня 2013 р.

модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Існують різні методи та інструменти оцінювання. Сьогодні ми детально розглядали метод оцінювання власних робіт учнів (контрольний список для блогу; форма оцінювання блогу з критеріями і балами ). Учням треба вчитися об'єктивно оцінювати власні роботи і проекти однокласників; вміти знаходити недоліки і недопрацювання, учні повинні не боятися допускати помилки, адже в навчальному процесі, помилка - це не смертний гріх, а навпаки, це - спосіб удосконалити свою роботу. Для себе я виділила такі інструменти оцінювання робіт, які, на мою думку, є найефективнішими : - оцінювання попередніх знань, - тести з різними варіантами відповідей; - контрольний список питань; - мозковий штурм; - основні питання(ключові, тематичні, змістові); - рефлексія. Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Отже, системи формуючого оцінювання допоможуть мені покращити навчальний процес, слідкувати за прогресом навчання учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар